onsdag 11. mars 2015

Eske til marsipanbrød

En liten tutorial på pizzaeske med plass til marsipanbrød. Denne er laget til Barnemix.no og jeg har bare brukt Score board og litt lim til selve esken.



Selve kartongen er 22 x 17,5 cm og på langsiden skal den scores på 2 cm, 10cm, 12cm og på 20cm.


Kortsiden skal den bare scores på 2 cm og 15,5cm. Er det vanskelig å finne 15,5 så kan man snu arket og score 2 cm fra kanten ;-) Så klipper jeg inn flippene på esken (se bilde over) og limer de sammen.






Her var jeg litt seint ute men det lureste er å punche ut en halvsirkel FØR man limer esken sammen. Som jeg pleide å si på kursene mine: Gjør som jeg sier og ikke som jeg gjør ;-)





Så har jeg pyntet esken med noen Pion ark, svampet kantene og stemplet hjørner. Det koselige bildet kommer fra Lulu Design Art. De har MYE lekkert i Digi filer som bare kan printes ut og du finner de HER





Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar